postparalax

Orhan Cem Çetin, fotoğrafçı vs.

Yeni Çektim / 13.03.2011 / Arkadaşlarımızı geri istiyoruz

with 10 comments

Written by Orhan Cem Çetin

13 Mart 2011 20:52

çektim i_shot, haberler news kategorisinde yayınlandı

Tagged with

10 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Merhaba Cem Bey,

    Fotoğraflar çok güzel. Tebrik ediyorum…
    Orda olmadığım için dahada çok üzüldüm😦

    esiin aydın

    14 Mart 2011 at 11:02

  2. Merhaba, kullandığınız makine ve lensi paylaşabilir misiniz Hocam?

    Cem

    13 Mart 2011 at 23:46

    • Sorduğunuz için yanıtlamak zorundayım galiba, sanki matah bir sır saklıyor izlenimi yaratmak istemem, daha önce başıma geldiği için biliyorum. Farkettiyseniz yemek fotoğraflarında teknik bilgileri veriyorum, fotoğraflara da logomu koyuyorum. Bu seride ne teknik bilgi var ne de logo. Ama madem sordunuz, makine çoğunlukla kullandığım Nikon D700. Objektif ise eski nesil bir Nikon 20mm. Uzattım, bağışlayın.

      occet

      14 Mart 2011 at 00:15

      • Hocam, bence siz kulak asmayın, benim gibi amatör ve kendini geliştirmek isteyen kişiler için gerçekten fotoğrafın hangi ekipmanla çekildiğini bilmek gerçekten faydalı oluyor. Teşekkürler bilgilendirmeniz için. Fotoğraflar gerçekten çok güzel bu arada, elinize, gözünüze sağlık.

        Cem

        14 Mart 2011 at 01:11

        • Çok, çok teşekkür ederim; siz de beni anlıyorsunuz değil mi? Benim işim fotoğrafçılık öğretmek; bilebildiklerimi asla saklamadım ama ürettiğim fotoğraflar her zaman bunun bir parçası değil. Bazen teknik konuları gündeme getirmek, konuşmak istemiyorum, zira içerik bunun çok ötesinde, başka bir yerde oluyor. Bugün oradaydık zira orada olmasak huzur bulamazdık. Bu fotoğrafları da ben bir 20mm objektifle neler yapılabileceğini göstermek için çekmedim; arkadaşlarımızı, meslekdaşlarımızı, mesleğimizi ne kadar çok önemsediğimizi herkese göstermek için çektim.

          occet

          14 Mart 2011 at 01:32

    • Bir sorum olacak acaba lenslerinizi hangi marka fırca ile siliyorsunuz?

      insel

      15 Mart 2011 at 21:45

  3. bugün..
    orada olmayışım bir kere daha üzdü beni..
    resimler..
    resimler cok güzel..
    o anı yaşamayı, orada olmayı isteğini kabartıyor içimde..

    sevdayalinbas

    13 Mart 2011 at 23:12

    • Çok teşekkür ederim, üstüme düşeni yapabildiğimi hissettim sözlerinizden.

      occet

      14 Mart 2011 at 00:09

      • O anların içeriğini evrenselleştirebildiğini düşünüyorum. Politik olmayan bir göz bunları göremez.

        insel

        15 Mart 2011 at 21:45


Bir Cevap Yazın

