postparalax

Orhan Cem Çetin, fotoğrafçı vs.

Bayramınız mübarek olsun

with 6 comments

Evimden 1000 km kadar uzakta, Giresun’dayım. Yol boyunca yerel radyoları dinlemek için bol fırsatım oldu. Bayramınızı bu radyolardan biri aracılığı ile kutlamak istedim.

https://orhancemcetin.files.wordpress.com/2011/09/samfm_mr.mp3

ve bir reklam:

kalın sağlıcakla.

Written by Orhan Cem Çetin

02 Eylül 2011 00:44

çektim i_shot, Uncategorized kategorisinde yayınlandı

Tagged with , , , , , , ,

6 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. Her sene birkaç günlüğüne de olsa giderim Giresun’a. Trabzon-Giresun arası yol boyu görünen Karadeniz nedense, her zaman birkaç kare çekme isteği uyandırıyor.

    Bu da benim Giresun’um:

    Giresun

    sevgiler,

    nagor

    27 Kasım 2011 at 21:48

    • Fotoğraflarınız çok etkileyici. Ben bu kareyi Bulancak ile Giresun merkez arasındaki Burunucu’nda, sadece denizin görüldüğü, sadece dalga ve kimi zaman taka sesleri duyulan yamaçta bir noktadan çektim. 14 – 15 saat araba kullanarak oraya ulaştığımda balkonda bu sesleri dinleyerek uyumak büyük bir keyif. Hiroshi Sugimoto’ya da bir selam borcum var.

      occet

      09 Aralık 2011 at 12:14

  2. 1/5 bir çeşit kafirliktir…

  3. Ne diyeceğimi bilemiyorum, gerçekten…

    didem

    07 Eylül 2011 at 22:32

  4. Bayramda tam renkli ve sade mezar seçenekleri…😛

    Esen

    03 Eylül 2011 at 22:10


Bir Cevap Yazın

