postparalax

Orhan Cem Çetin, fotoğrafçı vs.

Saklanmaya bayılırdım. // A box that I can fit into.

leave a comment »

Çocukken dolapların, kutuların içine saklanmaya bayılırdım.

Herkes gibi.

Sanırım bu isteğim hiç bitmedi.

 

Children love hiding in closets, boxes, enclosures.

Me too.

A box that I can fit into.

Looking forward to it.

Alıntı:
TutKeep / OCÇ / 2008

Written by Orhan Cem Çetin

27 Ağustos 2014 00:55

çektim i_shot, benim_sanat my_art, TutKeep, Yazdım I_wrote kategorisinde yayınlandı

Tagged with ,

Bir Cevap Yazın

