postparalax

Orhan Cem Çetin, fotoğrafçı vs.

Yeni Çağ / The New Age / 01

with 4 comments

Birkaç ay önce yeni bir seriye başladığımı farkettim. Seriyi henüz bilmediğim bir nedenle şimdilik “Yeni çağ” diye anıyorum. Birkaçını göstermek istedim. Bununla başlıyorum.

A few months ago, I noticed that I am actually working on a new series.  Currently I’m keeping them in a folder called “The New Age”. I decided to show a few of them. Here is the first one.

Written by Orhan Cem Çetin

15 Mart 2011 18:12

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. AKM olduğunu öğrenmeden/farketmeden önce bile, yalnızlık, kimsesizlik, terkedilmişlik duygusu geçmişti bana..

    Aytac

    16 Mart 2011 at 01:21

  2. By the way…nice photo to be lost in…

    Esen

    15 Mart 2011 at 22:24

  3. Çünkü zaman, insanı değil onun için yaratılanı kutsamakla meşgul… ve doğa bundan hiç hoşnut değil…

    Esen

    15 Mart 2011 at 22:23

  4. Burası şu anda kapalı olan İstannbul Atatürk Kültür Merkezi’nin lobisi.
    This is the entrance of the AKM (Atatürk Culture Center i.e. the Opera House in İstanbul) currently shut down.

    occet

    15 Mart 2011 at 18:59


Bir Cevap Yazın

